موضوع موردنظرتان را جستجو کرده یا از دستهبندی زیر انتخاب کنید
کاربر گرامی چنانچه همکار هستید لطفا به قسمت درخواست پنل همکاری مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت کنید. به عنوان ضمیمه یکی از مدارک مانند تصویر از فروشگاه و یا جواز کسب را ارسال بفرمایید.
مشاهده توضحیات تکمیلیبرای دسترسی به نرم افزارهای محصولات موجود در فروشگاه مدیاتلکام به قسمت دانلود نرم افزارها مراجعه بفرمایید. و همینطور با کلیک بر روی نرم افزار به قسمت دانلود و همچنین اموزش ها انتقال داده میشید. همه آموزش ها در قسمت مجله مدیاتلکام موجود است که می توانید با جستجوی اسم محصول به آن دسترسی داشته […]
مشاهده توضحیات تکمیلیچنانچه قصد خرید عمده دوربین مداربسته و کالاهای دیگر را دارید لطفا با بخش فروش تماس داشته باشید و یا لیست مورد نظر را ایمیل کنید یا به شماره واتس اپ 09129526962 ارسال کنید. پیش فاکتور بعد از اعمال تخفیف خرید عمده خدمت شما ارسال می شود.
مشاهده توضحیات تکمیلیدوست من برای خریدی مطمئن تر چنانپه نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید قبل از ثبت سفارش با ما مشورت کنید. تلفن 02144673521 از 10 صبح تا 7 عصر و 09129526962 در طول شبانه روز
مشاهده توضحیات تکمیلیبرای ثبت گارانتی کالا چنانچه کالای خریداری شده شامل گارانتی می باشد و کارت گارانتی همراه با محصول قرار دارد کد گارانتی که بر روی کارت موجود است را در قسمت سامانه ثبت گارانتی وارد کنید. میتوانید همواره گارانتی کلالا را به صورت روزشمار ملاحظه کنید.
مشاهده توضحیات تکمیلیهزینه ارسال کالا توسط پیک، پست یا تیپاکس متفاوت می باشد. این هزینه بر اساس سایز و وزن کالا تعیین می شود و بعد از ثبت سفارش به صورت پیامک توسط تیپاکس و یا به نرح اسنپ و تپسی در محل توسط پیک محاسبه می شود.
مشاهده توضحیات تکمیلیکد گارانتی بر روی کارت گارانتی همراه محصول قرار دارد.
مشاهده توضحیات تکمیلیبرای مرجوع کردن کالای معیوب لازم است تا درخواست مرجوعی خود را به صورت آنلاین از طریق حساب کاربری تان ثبت نمائید. برای این کار به قسمت درخواست ارجاع کالا به گارانتی رفته و شماره تماس و توضیح مشکل کالا را وارد کنید هماهنگی دریافت کالای شما پس از بررسی و تائید توسط واحد خدمات […]
مشاهده توضحیات تکمیلیدوست من در مدیاتلکام همه چیز را برای شما آماده کرده ایم آموزش ها و نکات کاربردی نصب و راه اندازی همه در یک جا و در صفحه آموزش محصول برای شما در نظر گرفته شده است اما چنانچه باز در مراحل نصب به مشکل برخوردید درقسمت نظرات در صفحه محصول سئوال خود را مطرح […]
مشاهده توضحیات تکمیلیفاکتور پس از ثبت سفارش به صورت خودکار برای شما به نمایش درخواهد آمد که میتوانید آن را چاپ یا ذخیره کنید و از قسمت حساب کاربری نیز در دسترس شما قرار دارد. اما به درخواست شما فاکتور چاپ شده همراه با محصول برای شما ارسال خواهد شد.
مشاهده توضحیات تکمیلیسرویس پرداخت در محل فعال است و شما میتوانید در مراحل ثبت سفارش کالا گزینه پرداخت در محل را انتخاب کنید.
مشاهده توضحیات تکمیلیشما می توانید با وارد کردن شماره ی همراه خود به راحتی وارد حساب کاربری خود شوید. 2. روی گزینه حساب کاربری کلیک کرده و اطلاعات شخصی خود را ویرایش کنید. همواره می توانید تمام اطلاعات سفارش و خرید خود را از این قسمت مشاهده کنید.
مشاهده توضحیات تکمیلی